Úvod do Public Relations Archiv
Předmět byl vypsán v rámci pátého ročníku UMK. Příští ročník nabídne opět zcela novou sadu předmětů.
Přednášející: Nikdo
Hodnocení: 3 kr., zápočet
Předpoklady: Obstojný psaný projev, kreativita, povědomí o fungování reklamy a PR
Cíle: Cílem kurzu je studenty seznámit se základy PR v teorii i praxi a ukázat jeho různé způsoby a využití.
Anotace: Cílem kurzu je studenty seznámit se základy PR v teorii i praxi. Ukážeme si zajímavé kampaně posledních let, podíváme se na konkrétní způsoby PR a také se zaměříme na krizovou komunikaci. Budeme si povídat o tom, jak se PR liší v jednotlivých odvětvích - například kultuře, politice, obchodě či neziskovém sektoru. Představíme si způsoby, jak můžeme ovlivňovat smyšlení lidé o produkt/službě. Studenti budou mít za úkol vypracovat návrh jednoduché kampaně pro vybraný produkt či službu.
Líbíl se ti předmět? Pověz o něm kamarádům!