Řešení problémů a hry Archiv
Předmět byl vypsán v rámci šestého ročníku UMK. Příští ročník nabídne opět zcela novou sadu předmětů.
Přednášející: Herbert Ullrich
Hodnocení: 4 kr., zápočet
Předpoklady: Chuť přicházet věcem na kloub, řešit hádanky.
Cíle: Motivovat a naučit studenty přemýšlet o problému inženýrským způsobem. Rozmýšlení úlohy, dekompozice, definování rozhraní, způsob testování jednotlivých mezikroků, ověření a testování úspěšnosti celé úlohy.
Anotace: Předmět postaví studenty před názorné příklady a výzvy, které je přirozeným způsobem přivedou k otázkám, které by si měli pokládat v teoretických předmětech. Studenti by se měli na těžké předměty těšit, protože se pořádně dozví, proč jim to nefungovalo. Ukázat, že informatika je zajímavá, že je to více než jen samotné kódování. Primárním cílem není, aby studenti pracovali bezchybně, ale aby se naučili klást podstatné otázky.
Líbíl se ti předmět? Pověz o něm kamarádům!