Přesvědčování Archiv
Předmět byl vypsán v rámci třetího ročníku UMK. Příští ročník nabídne opět zcela novou sadu předmětů.
Přednášející: Nikdo
Hodnocení: 3 kr., kolokvium
Předpoklady: Předpokladem je zejména ochota nahlédnout pod pokličku a prásknout na sebe, kdy jsem byl já někým ne zcela dobrovolně přesvědčen (ať už to byla reklama nebo konkrétní člověk).
Cíle: Seznámit studenta se základními teoriemi a principy persuazivní komunikace. Hlavním cílem bude poukázat na manipulativní účinek této komunikace a ukázat způsoby jak se jí bránit nebo ji odhalit.
Anotace: Předmět představí základní teorie a principy přesvědčování a persuazivní komunikace. Přednáška bude zaměřená především na komunikaci masovou a reklamní, ale principy lze užívat i odhalit v komunikaci osobní. Předmět je určen jak pro ponaučení, tak i zábavu.
Líbíl se ti předmět? Pověz o něm kamarádům!