Erotika a sex v marketingových komunikacích Archiv
Předmět byl vypsán v rámci druhého ročníku UMK. Příští ročník nabídne opět zcela novou sadu předmětů.
Přednášející: Nikdo
Hodnocení: 4 kr., kolokvium
Předpoklady: Kurz je určen výhradně pro plnoleté posluchače!
Cíle: Posluchači si osvojí pozivita a negativa využívání erotických a sexuálních motivů v marketingových komunikacích. Budou schopni analyzovat komunikační kampaně posuzovat je dle shody s regulačními a samoregulačními mechanizmy platnými v České republice.
Anotace: Studenti budou seznámeni s využíváním erotických a sexuálních motivů v marketingových komunikacích, psychologickými aspekty problematiky a tuzemským legislativním a samoregulačním rámcem. Formou kolokvia bude analyzována vybraná billboardová kampaň.
Líbíl se ti předmět? Pověz o něm kamarádům!