Budování značek a jejich vnější komunikace Archiv
Předmět byl vypsán v rámci třetího ročníku UMK. Příští ročník nabídne opět zcela novou sadu předmětů.
Přednášející: Nikdo
Hodnocení: 3 kr., zápočet
Předpoklady: Zájem o marketing, komunikaci značek, sociální sítě
Cíle: Cílem předmětu je seznámit studenty s tím, jak komunikují silné a oblíbené značky, co ovlivňuje jejich komunikaci, jaké je třeba dodržet zásady. Pokusíme se společně charakterizovat, proč se to některým daří více a jiným méně.
Anotace: Předmět nabídne krátký nadhled nad všemi prvky marketingové komunikace a poté se zaměří na dva konkrétní: Prvním z nich je brand building, tedy dlouhodobé budování značek tak, aby zastávaly jednoznačnou a jasnou pozici nejen v myslích zákazníků, ale také zaměstnanců, investorů, dodavatelů atp. Budou představeny především úspěšné a známé značky, u kterých si zkusíme poodhalit tajemství jejich úspěchu. Ve druhé polovině se zaměříme již na konkrétní komunikační kanály, ukážeme si chytrá a efektivní řešení založená na kreativitě nebo neotřelém zpracování. Budeme se také věnovat komunikaci na sociálních sítích a obecně v online prostředí. Vysvětlíme si, proč je důležité znát svého zákazníka a další zainteresované strany a jak s nimi přirozeně a přitom nápaditě komunikovat.
Líbíl se ti předmět? Pověz o něm kamarádům!