Erotika a sex v marketingových komunikacích Archiv

Předmět byl vypsán v rámci druhého ročníku UMK. Příští ročník nabídne opět zcela novou sadu předmětů.

Přednášející: Nikdo

Hodnocení: 4 kr., kolokvium

Předpoklady: Kurz je určen výhradně pro plnoleté posluchače!

Cíle: Posluchači si osvojí pozivita a negativa využívání erotických a sexuálních motivů v marketingových komunikacích. Budou schopni analyzovat komunikační kampaně posuzovat je dle shody s regulačními a samoregulačními mechanizmy platnými v České republice.

Anotace: Studenti budou seznámeni s využíváním erotických a sexuálních motivů v marketingových komunikacích, psychologickými aspekty problematiky a tuzemským legislativním a samoregulačním rámcem. Formou kolokvia bude analyzována vybraná billboardová kampaň.

Líbíl se ti předmět? Pověz o něm kamarádům!